2017年2月18日 星期六

bareMinerals@Gen Nude™ Matte Liquid Lipcolor#frenemy 夏天又點可缺少嘅唇彩!



作為一個唇妝控,真係一有咩新產品出都會心思思想買。
夏天就到,咀仔終於無咁乾嘅時候最適合用Matte lipstick!
之前有枝最愛就係NYX 嘅lip cream,事關佢matte得嚟質地smooth又唔乾,重要好平($60-70)
已經用過幾枝嘅我一直都想搵新嘢試,而咁啱bareMinerals就推出 Gen Nude™ Matte Liquid Lipcolor($170),推出nude色系嘅lipcream

Description: A long-wearing, cream-to-matte color with a lightweight, no-tack texture that gives your lips full coverage.

今次我買咗#frenemy ,屬於偏粉紅,其實係sales姐姐推介,仲幫我試上咀。

 

 首先睇packing,貫徹同其他產品嘅design,簡約黑色,瓶身有霧面感,無咩特別。







推開非常creamy,一點都唔乾,仲好易推,唔會一上咀就乾到卡實哂!



唔記得講,就係佢嘅味聞落好似cookies咁,又唔算重味,個人覺得值得加分!(睇下貓貓都忍唔住想咬啖 meow)




上咗咀,有樣嘢好抵讚,就係佢原全cover到原本唇色,連暗淡嘅唇邊都cover 到,顯色度一流!不過sales妹妹話用水一洗就甩,好易卸!




最後梗係要俾返個分!我覺得呢枝matte lipcream無論價錢同效果都中上,如果用得完,我都會買多枝!


回購度:****(5分為滿分)




沒有留言:

張貼留言